Pytania o zwiększenie sprzedaży zadają sobie przedsiębiorcy niemal w kółko i są gotowi zapłacić dużą cenę za odpowiedź. Odpowiedź, która się sprawdzi i da natychmiastowe efekty, najlepiej bez dużego trudu. Niestety, nie jest tak łatwo – gdyby istniał magiczny środek, każdy biznes byłby skazany na sukces. Aktywna sprzedaż to podstawa. Jak zwiększyć dochody firmy?

Po pierwsze: Wizerunek

Czasem produkt jest dobry, lokalizacja jest świetna i ceny są konkurencyjne, a mimo wszystko sprzedaż jest daleka od oczekiwań. Wizerunek eksperta w branży, lidera opinii, firmę zaufaną, z wartościami i ciekawym przekazem zwiększa sprzedaż – inaczej wielkie koncerny nie inwestowałyby w nią takich pieniędzy.

Po drugie: Marketing

Cóż z tego, że możesz zrobić lepsze hamburgery niż McDonalds? Czy GoPro sprzedawałoby z sukcesem swoje kamerki, gdyby nie przekonujące reklamy, o nagrywaniu swoich wyczynów i bycia bohaterem? Bez marketingu, najlepiej wielokanałowego, obejmującego szereg działań, nie można mówić o owocnej sprzedaży.

ref6

Po trzecie: Aktywna sprzedaż

Sprzedaż to nie tylko oferta agencji reklamowej – pozyskiwanie rekomendacji, networking, poszukiwanie różnych dróg udoskonalania produktu i dotarcia do klienta to coś, nad czym również powinieneś panować. Synergia wszystkich działań prowadzi do lepszej sprzedaży. Dowiedź się więcej o pozyskiwaniu klientów z rekomendacji na stronie http://www.bnipolska.pl/jak-rozwinac-firme-przez-rekomendacje/